pátek 18. září 2015

OHLÉDNUTÍ ZA KRÁSNÝM VÍKENDEM 12. a 13. září 2015

Sobota 12.9. 2015, čas 9.00, KOSTEL SV. VOJTĚCHA v Havlíčkově Brodě.
VRABČÍ TRH v triu odstartoval dny EKD. V kostele se báječně hraje, nezaměnitelná atmosféra, a nádherná akustika prostoru nás vždy dostanou. Nečekali jsme tolik lidí, a nutno dodat, že byli prostě báječní. Nevím, ale zdá se, že máme neuvěřitelné štěstí na diváky. Během hraní spousta srdečných slov a vtípků, vše v krásné atmosféře. Přestávky mezi hraním vyplnil výborný kytarista Jirka Vencovský, který prezentoval novou kolekci kytar Franty Rapáče. František je opravdu neuvěřitelně zručný kytarář. Ostatně mrkněte sami na  .http://kytary-rapac.blogspot.cz/ .
Svůj prostor využil i Libor, který sólově zahrál několik, jak říká,"těžkých opusů".  Otěže převzala kapela PAIKOT IKOT, a VRABČÍ TRH se rozjel do Polné.

Sobota 12.9. a neděle 13.9. 2015, čas 16.00, nádvoří HRADU V POLNÉ.
VRABČÍ TRH v kvartetu a POUŤ NA HRADĚ. Krásná akce, měli jsme tu čest ji hrát podruhé. Počasí, na rozdíl od loňska, vyšlo parádně. Rozehraný Vrabčí Trh celkem bez velkých problémů rozhýbal skvělé posluchače i stánkaře. Mimochodem, tak nádherné řemeslné výrobky jsou málokdy a málokde k vidění (kromě TRHU ŘEMESEL v HB), tihle lidé jsou šikovní a skvělí. Přišli i členové nově formujícího se FAN CLUBU VT Polná, a přijeli i FANS z Havlíčkova Brodu. Přátelé, děkujeme. A jako třešničku na dortu po ukončení nedělního hraní, zorganizoval náš kytarista Pavel bleskový miniturnaj v badmintonu přímo na nádvoří. Ano, skutečně měl s sebou rakety a míčky, či košíčky. Jak vidno, VRABČÍ TRH je připraven na vše, a ochoten ke kdejaké "ptákovině", a to je moc a moc dobře.....jen houšť a větší kapky".

A CO SE VŠECHNO MŮŽE STÁT?...aneb pokus o humornou příhodu:
Během zvukové zkoušky, v čase kdy jsem se nudil, jsem posbíral vajgly po Havlíčkobrodské dvanáctce, která hrála před námi. Přidal jsem dva své, a vhodil je do půllitru s nějakými podivnými "slejvkami", který stál pod židlí. Vypadalo to všelijak, jen ne dobře. V pauze mezi písničkami se Libor sesunul ze své židle, uchopil půllitr, nadechl se k mocnému loku ,a ozval se hurónský řev:" kterej dobytek mi naházel vajgly do mé domácí meduňkové limonády?" Nezbývalo než se přiznat, a dát mu napít ze své FOFOLY. Ale to jsem neměl dělat. Za prvé jsem dostal hned druhý den opar, a ještě mě moje "úklidová činnost" stála 40,-Kč, protože jsem musel koupit novou limonádu. Nutno dodat, že ji pan stánkař "vydojil" z posledních sil ze soudku, byla jakási kalná, ale spravedlnosti bylo učiněno zadost. A takovech podobnejch srandiček máme desítky, či stovky.

Sečteno a podtrženo: krásné, děkujeme všem, tedy organizátorům kteří se nebáli nás pozvat, divákům, počasí a jánevím komu ještě.
Krásné dny všem.
Fota: Franta Rapáč, Honza a Jana D, neznámý fanoušek. Video Jana D.
Don Diego...bass...

KOSTEL SV. VOJTĚCHA - NÁDHERNÁ AKUSTIKA
ČERSTVĚ VYSVĚCEN RULANDSKÝM BÍLÝM
JIRKA VENCOVSKÝ



LIBOROVO SÓLOVÉ VYSTOUPENÍ

FANYNKA
PAIKOT IKOT - RUDA a KIA



KRÁSNÝ POHLED Z KŮRU

POUŤ NA HRADĚ Z VÝŠKY

VRABČÍ TRH UŽ LETÍ

DIVÁCI BYLI BEZVA



VT PO KONCERTĚ

PAVLŮV MINITURNAJ V BADMINTONU




"ŽIVOT JE JEN NÁHODA"




1 komentář:

  1. Chrám boží v Havlíčkově Brodě mám velmi rád. Neustále mě na něm udivuje akustika prostoru, která je tam velmi zvláštní. Zvukaři by asi řekli, že je špatná, na druhou stranu já tam vidím spoustu pozitiv, protože je tajemná. A přesně proto mám kostely a jejich navštěvování rád. :) Jsou to tajemná místa, která mají svoji vlastní atmosféru a já je mám právě pro tyto vlastnosti rád. :)

    OdpovědětVymazat

Woyaya